Nuffnang Ads

FoLLoWeRs

09 August 2007

RAMBUT AKU, KAU DAN DIA!HEHE

hello guys..hehe..aku tgh malas nak transfer pic g melaka arituh..later laa k?mmm..memandangkan xde mende pon nak cerite, meh aku nak share rahsia2 yang aku tau pasal rambut and kite..heh..



Rambut Lurus ( yang original ek..bukan lepas pakai syampoo or straigten =)..

1. seorang yang bijak

2. yang happy, bergaya and cemburu

3. pandai managekan something tanpa pertolongan orang..




Rambut kerinting tebal **apan take note!heh

1. Kurang bijak ---> kalo banding ni ngan pan, x kot..

2. degil

3. kuat cemburu

4. romantik

5. banyak pergaulan dan susah nak selesaikan masalah sendiri

6. tidak suka termenung




Rambut Kerenting Negro

1. bijak

2. ego

3. cemburu buta

4. fussy, choosy and senang mengamuk bila susah nak solvekan problem




Rambut ikal Mayang ** aku!!

1. bijak

2. berfikir seblom buat something

3. open minded

4. senang nak maafkan orang dengan kesilapan lama..--> mmg betol pon..heh




Rambut Halus / Lembut
1. pandai gell

2. pemaaf gell

3. manja gell

4. tegas gell

5. cepat buat keje n bersungguh2




Rambut Sikit
1. Bijak
2. negative thinker
3. ego
4. pandai buat bisnes..(bukan bisnes badan ekk)hehe



Rambut Perang ( yang ori bukan karat yg dtg from cine kedai rambut ok..)

1. kurang bijak
2. open minded

3. pemaaf

4. social

5. pandai lari dr masalah..( mesti slalu budak2 athlete nih)



Rambut Tebal

1. bijak

2. degil

3. kasar

4. banyak kawan

5. pandai amek hati orang


Rambut Kusut ( jgn korang tetibe malas nak sikat lak lepas baca personality ornfg cmnih!)
1. sngat bijak
2. susah nak maafkan orang



Rambut Beruban ( bukkan sebab dah tua..tp mmg ade genetik yg cmnih)
1. kurang bijak
2. suke termenung
3. social cket

Tak de Rambut ( botak)

hehe..kesian laa..tp aku suke kalo botak cm mawi tuh!hehe



Rambut Yang warna kemerah-merahan and hijau2 cket




itu RAMBUTAN la mangkok!hehe








** apan tq sgt bg rambutan tuh kat aku..dah abes dah aku makan!!hehe