Nuffnang Ads

FoLLoWeRs

23 September 2007

hAPPy beSdAy sIti nAjWa sHEiKh yAHyA...


posting ni aku buat special untuk apan..hehe..

actually semalam besday apan..tp, smalam aku busy sket nak buat posting..arini baru ade mase..

so apan,

welcome to da cLub!

aku doakan ko ok kat sana..
aku doakan ko happy selalu..
aku doakan ko berjaya in ape jer ko buat..
aku doakan kan ko x garang2 lagi, so that leh dpt balak secepat mungkin!
aku doakan ko x kan lupe kan kitrg kat sini,
aku doakan ko cepat abes study so that leh blk cepat2
aku doakan ko makin kaya so that leh blanje kitrg lagi,
aku doakan ko kurus sebab tuh ape yg ko nak sgt..(ko kne doakan aku gak)!
n last sekali aku doakan ko supaya ko xlupe asal usul ko!(hehe)



neway apan,
-thanks sebab jd member yg baik hell..
-thanks sebab ko still kwn ngn aku even aku ade masalah berat!haha
-thanks sebab ko menyesal anta aku blk mase lepas tgk citer "secreto de amor" dlu.(evn ko mnyesal pon)haha
- thanks bg aku naik keta ko mase nak g college dlu..
- thanks sebab ko ade share citer ngn aku..
- n thanks laa untuk semua bende ko penah buat untuk aku..

hehe..aku rase tu je laaa kot! apan, aku miss ko sehh~