Nuffnang Ads

FoLLoWeRs

15 December 2009

Masa Saya Hanya Untuk Mereka Yang Menghargai Saya!

Salam!!

Hello..Hurm.Kali ni, nak cerita sikit pasal aktiviti yang saya lakukan pada hujung minggu lepas.Heheh..Rasa dah lama x habiskan masa dengan keluarga..Bercerita tentang kerenah masing-masing, terutama sekali adik saya yang kecik tu..Heheh..Baru saya sedar banyak menda yang saya terlepas..

Ok..Sebenarnye saya takde plan pon nak ajak ibu sume pergi Port Dickson.Idea datang tiba-tiba..Bukan apa, saya teringin nak beli layang-layang dan lihat orang bermain layang-layang di tepi pantai..

Saya yang memandu sambil TIDAK ditemani co-pilot!haha..siapa lagi kalau bukan ibu!Apalah nasib..selalu dapat co-pilot yang suka tido!heheh..Bila sampai saja, Teluk Kemang dipenuhi dengan orang ramai.Paling banyak ialah "manggis".Hahah..(shhhh)

Mereka yang menceriakan hari saya: Amiza,Anis,Fareez,Ibu & Ida

Kebetulan ida pun memang plan nak datang ke rumah, jadi saya angkut semua sekali!

Dia bestfren saya!!

Si Amiza yang perasan model


Ibu dan topi~


Bila berdiri sebelah ibu, baru sedar yang saya dah BESAR!ahah


First time jongkat-jongket dengan ida!!

Errr..Naseb spring die x tercabut!




Sebenarnye takda apa sangat yang saya buat kat sana..Cuma rasa gembira bila bersama mereka insan-insan yang menghargai saya..Yang sentiasa berada bersama saya walau bagaimanapun keadaan saya!=)
Mungkin selama ini saya sibuk bekerja.Mencari nafkah (cehh) untuk membayar dan membeli apa yang teringin dihati!heheh.Bila dapat 1 hari bersama mereka, indahnya tidak terkata!!

2 comments:

~ez~ said...

salam..

hi ude..beli slr nikon ek?? leh la geng pas ni..

do remember me? kita pernah jumpa sekali kat karnival suarasa tg emas muar dgn blogger sha. ada la ambik gambar sekali dgn slr saya..hehehe..

Amiza Yul said...

kenapa amiza yang perasan model tu begitu ceria skali ye wajahnya? apakah rahsianya?