Nuffnang Ads

FoLLoWeRs

14 November 2010

Setahun Sudah..



Dulu, aku pernah kata..

"Jom pergi Zoo!"


Aku hanya dapat jawapan..


"Ha?Taknak lah.Buat apa pergi Zoo"

"Zoo?Ko ni buang tebiat ke?"


Aku tanya dia..

"Teman ude pergi Zoo boleh?"


Dia jawab..

"Zoo? Ok.."


Masa tu, aku pikir die la kawan aku yang akan ada untuk aku walau apa pon keadaan aku..

Temankan aku walau ke tempat paling bodoh aku ingin pergi sekalipon..


Tapi, tu semua setahun yang lalu..


Sekarang, tak lagi..

Aku dah tak dengar gelak tawa dia lagi..

Aku dah tak dgr henpon aku bunyi dgn ringtone yang aku set untuk die..

Aku dah tak dgr cerita-cerita lawak dari die..

Aku dah tak terima msg dr die..


Aku dengan dia dah seperti tidak kenal..


Tapi, aku masih ingat die..

Aku masih harapkan friendship kami bertahan lama..


Dan aku masih ingat janji aku..


"Walau sesakit mana,walau sesusah mana, aku akan ikhlas untuk bertahan"



Doakan aku..!



14 November 2009- 14 November 2010

p/s: aku rindu die sgt