Nuffnang Ads

FoLLoWeRs

14 October 2010

Hargailah Seadanya..


"Selangkah engkau pergi, seribu langkah aku mengejarmu..
Sekelip mata engkau hilang, seluruh pelusuk ku cari..
Setinggi mana engkau membawa diri, akan aku daki..
Sedalam mana kau cuba menyembunyi, akan ku selami.."




Salam..

Hargailah seadanya..
Pandai sungguh dia menulis.
Tapi, adakah dia melakukan seperti yang di tulis?

Entah. Aku rasa makin jauh.
Sejak dia kata hatinya sudah kering untuk aku.
Masih tertusuk lagi kata-katanya dalam hati aku.
Tak tahu macamana nak aku beritahu sakitnya.

Sebenarnya aku rindukan dia.
Aku rindu ingin berbual dengan dia.
Aku rindu dengar hilaian tawa dia.
Aku rindu semuanya tentang dia.
Sakitkan rindu pada yang x sudi ni.

Aku harap aku akan makin kuat satu hari nanti.
Aku harap semoga setiap langkah dia,
Akan di sulami dengan kejayaan dan kegembiraan.
Di kejauhan, memang itu yang aku harapkan.

Saat masih lagi aku bernafas ini.
Aku mohon pada kamu,
Hargailah.