Nuffnang Ads

FoLLoWeRs

01 July 2007

helooo..hehe..weekend aku kali nih full ngn activities. first sebab parents aku blk kampung kat melaka..n aku xnak ikut sebab ade plan ngn geng666..hahah..pepandai jer aku bg nama..parents aku blk melaka hr jumaat mlm..lepas drg pon blah jer, aku terus g amek apan n alut..lepak umah apan..pg giant sec18 sebab apan nk beli ice cream untk mlm nnt..lepak jap umah alut..hehe..pastu br blk umah aku..mase tuh dah around pukol 12 br smpai umah aku..lepak jap then kitorang terus gerak pg uptown kota damansara..and here the pics..


apan and alut tgh browse untk mende2 yg leh dibeli..end up apan jer beli brg..aku ngn alut
amek angin jer..then kitorng pg tmpat jual haiwan2 exotic nih sebab memandangkan
apan kata die suka laa ular kan..hehe..tgk2 die yg menjerit dulu..=P

lepas mkn angin kat tempat jual2 brg,kitorang lepak laa kat kedai nak minum2 sat while tgh tunggu ring apan dibersihkan oleh abang bob
gelak macm kelakar siot~ p/s: alut suke abang tuh~hahaha

members of geng666
:) apan tgh busy melayan sms from balak baru die yg aku
recommend kan..kan apan?bg komisyen arrr

then biler blk jer kat umah aku, dah dm kol 245 a.m..waa..jalan sakan kitrng..sampai jer kat umah, on laptop n tv..Pasang cd american pie 2&3 sebab apan nk tgk citer tuh..so, even dah kol 3++ pon still kitrg leh gelak sakan sebab tgk citer bodoh tuh..apan yg dah ngntok pon leh jd fresh especially mase scene2 *toot* hahaha..end up 3 of us tdo dkat kol 630 a.m..

after bgn n siap2 sebab nk amek apek yg dah naek hangin sebab tunggu aku lama sgt nak amek die kat bus stand, lepas mkn nasi goreng (yg aku masak =P) kitrng amek apek kat umah bulu sebab member apek dah anta die g umah bulu..hahah.at the first place ingat xnak turun masuk umah bulu sebab ade 2 mangkok hayun nih xmandi lg..tp,xbaik lak..so, pg aaa masuk n biler dah puas jerit2 n memekak kat umah bulu, kirtrg blah aaa g umah aku..siap2 sebab memule ingt nk pg zoo negara..tp xjd..then ktrng anta alut kat sect 7 sebab alut xdapt ikut..ade emergency case laa..so, ni pic mase anta alut..


apan yg drive keta sebab aku xpandai jln nak gi OU..
so aku jd co-pilot jer aa..=)



aku ngn apan kt depan dlm keta savvy yg sgt kecit~naseb yg kat blakang
slim2 belaka..hahaha



mangkok2 yg dok kat blakang
alut biler naik keta jer " lagu pliss"..hahah..
bulu n apek yg makkang


**it feels good 2 be URSELF with those who really THEMSELVES**
(emi je yg missing in action)
apek tgh beristigfar dlm pic nih~=P

serious..best giler weeknd nih..guys!!nnt jumpe lg ekk..nk ade sesi umpat2 n gossip2 especially pasal budak yg nak kat abg aku tuh!hahahaha..peace~aku syg GELL korang!