Nuffnang Ads

FoLLoWeRs

14 July 2007

PerSonaliTi AkU, Kau & MereKa!


hahah..memandangkan aku dah mmg xde idea lg nak update cerite ape, aku nak tulis laa bout personality someone ikut kiraan birthday die..tp, aku xnak share rahsia kire tuh..kalo korang dah tau, xpe laa..kalo xtau, aku tak nak bgtau laaa..hahah..jahat x aku?so, aku just nak tulis pasal personality orang2 yang dekat n rapat ngn aku..hehe..



1-- AziAnida ( 23 May 1985) = 6



Yang Dalam buku kata---ciri2 orang no 6 :



1. Romantik---> point ni xtau laa..

2. Memerlukan sebab untuk jadi happy

3. Family relationship sgt penting buat mereka

4. Suka membantu and jaga someone

5. Setia dan menjadi guru yang terbaik

6. Menjadi teman yang setia pada sesape yg jadi kawan die.



komen aku: semua nye betul..!=)..ida nampak pendiam, tapi sebenarnye sangat kelakar and giler!ida xsuke marah2..cool aje..and ida ade bakat nak buat mimik muka macam2..kalo orang yang xkenal maybe akan rase xde mende nak borak ngn die..tp, actually borak laa pasal ape2 pon boleh even pasal smackdown..kesimpulannya, ida ganas dalam lembut!=)

2--ApaN ( 22 Sept 1985) = 9

Yang Dalam bUku Kata--->ciri2 orang no 9

1. Boleh menghiburkan orang---> betul!

2. sgt penyayang and pemurah-->penyayang xkot~tp, pemurah betul laa~

3. Tak de masalah nak kawan ngn sesape pon--->betol n tepat sekali~

4. Ade personality yang berbagai and susah nak buat orng memahami drg---> xtau laa pulak

5. pandai sesuaikan diri dengan keadaan sekeliling--->betul and macam sumpah-sumpah la!

6. Mempunyai nasib yang sgt baik tp juga boleh menderita sebab terlalu bergantung kepada nasib and mood---> no komen

komen aku: apan xmacam yang kite nampak dari luaran die..maybe die nampak sombong ker..tp, sebenarnya tak langsung..die maybe nampak pandai gak..tp, hakikatnyer, die pon SENGAL gak..hahaha

3--AluT ( 2 Jan 1985) = 8

Yang Dalam buku---> ciri2 orang no 8

1. Golongan yang boleh menyelesikan problem-->xtau laaa

2. Profesional, terus terang, penilai yang baik and sgt tegas-->sgt straight 2 da point, mmg garang n tegas pon!hehe

3. Selalu ade rancangan yang hebat and suke hidup dalam keadaan yang terbaik--->rancangan mmg selalu hebat2 belaka..tp, action untuk rancangan..ermmmm..

4. Suke mengendalikan manusia --->betul laa sgt!tu sebab alut amek HR ( Human Resource) =)

Komen aku: alut mmg sgt terus terang..kalo x pon leh nampak drpd muke die kalo die x suke something..alut sgt xkesah ape org nak ckp pasal die..sgt peramah..hehe..and sgt cool and TER sgt giler!haha

4--ApEk ( 31 march 1985) = 3

Yang dalaM buku---> ciri2 orang no 3

1. ceria --->haha..betol!

2. sgt kreaif, social, mesra and senang nak discuss pape-->kreatif? x kot~ tp apek mmg senang nak bawak berborak n discuss pape

3. Suke start something tp, x suke habiskan..--> macam makan kot~suke makan tp x abeskan!

4. Suke orang lain gembira-->ye ker?

5. sgt popular and idealistik-->hahahhahaha..popular dengan KESENGALANNYE!


Komen AKu: apek sgt pembersih..sgt simple jugak..jenis yang x amek hati dgn ape org cakap..boleh masuk ngn sesape pon..baik n respect pendirian org..hehe


5--Sheila (23 Feb 1985) = 3

Yang dalam Buku ---> sama macam apek punyer!


komen Aku: sheila suke ketawa..boleh cerita ape jer ngn die..sgt confident dgn diri die..kelakar..baik..suke mengarut..suke buat bising!hehe..sheila mmg bayak idea and kreatif..pandai decor card ngn kelas mase skolah dulu..kan?sheila pandai main piano and pandai masak!


6--Emi ( 14 Feb 1985) = 3

buku--sama cm apek n sheila..

komen Aku: emi sama cm sheila..kelakar..kreatif..suke and pandai menari..pandai computer..suke mengarut..jenis kepala hangin jugak..tp, yang plg aku suke pasal emi, sebab die xleh sebut "R"..heheh..


7--Bulu ( 3 aug 1985) = 7

Yang Dalam buku---> ciri2 orang no 7

1. Intelektual

2. Suke mencari and selesaikan something yang tersembunyi and susah nak terima sesuatu dengan senang

3. Suke mempersoalkan apa yang ada di sekeliling meraka tp, x suke dipersoal

4. Suke berahsia and suke hidup dalam dunia mereka sendiri.

Komen Aku: aku x berapa kenal sngt ngn bulu.. tp yang aku tau..bulu kelakar..jenis x kesah jugak..pemurah and baik..nampak lembut, tp giler!hahaha..satu kepal ngn kitrg semua!


yang ni, KHAS untuk ibu ku..hahah

8--Ibu ( 2 oct 1961) = 2

dalam buku--> ciri2 orang no 2

1. Pendamai-->suke gaduh ngn anak sendiri ade laa~hehe..tp, gado main2 jer!

2. dilahirkan sebagai diplomat..---> x sangka ibuku seorang diplomat!haha.

3. Peka terhadap keperluan orang lain sebelum diri sendiri-->sifat seorang ibu!

4. suke ikut gerak hati

5. pemalu ---> pemalu kah ibuku itu??


Komen ude: ude tau ibu baca nih..hehe..ibu sgt rock and memahami ude..sama macam ude..cakap sama..tone suare pon sama..haha..kelakar..suke menyanyi tp, selalu off beat and piching xyah cakapm laa..lirik ape lagi!hahaha..ibu suke baca novel yang ude baca!ishh..pandai menjahit..masak pon sedap hingga menjilat siku..kalo x, xde laaa ude comel cmnih..hehe..ok la..xleh ckp byk..nnt ade org tuh perasan lak!


9. AKU ( 21 jun 1985) = 5

Dalm Buku ---> ciri2 orang no 5

1. Perintis

2. bersemangat and ade sikap ingin tahu

3. Tak suke di sekat

4. Suke mempelajari sesuatu drpd setiap situation yang di hadapi


hehe..untuk diri aku, aku x bole laa nak komen..korang je laa komen ek..so, tinggal laa msg kat shout tuh..komen yg baik2 pasal aku!hahah--->make sure tau! ok laaa..chow cendol~heh