Nuffnang Ads

FoLLoWeRs

22 September 2010

Pohon Aku PadaMU..

Aku pohon PadaMu
Agar dapat kiranya
Kau berikan aku keteguhan dan kekuatan hati
Untuk aku berdepan dengan apa saja yang bakal terjadi

Aku pohon PadaMu
Agar dapat kiranya Kau kuatkan hati
Agar dapat kiranya Kau jauhkan kekecewaan
Pada mereka yang dipermainkan oleh sang suami

Aku pohon padaMu
Agar dapat kiranya Kau semai kasih dan sayang yang tulus
Pada insan yang berhak mendapatkan nikmat itu

Aku pohon PadaMu
Agar di setiap perpisahan yang Kau berikan
Akan memberi pertemuan yang lebih bermakna
Dan tidak menjauhkan satu perhubungan

Aku pohon PadaMu
Agar jika Kau tidak redha dengan sebuah perhubungan itu
Dapatlah kiranya Kau jauhkan hati ini dari insan itu
Agar dapat kiranya Kau jauhkan penglihatan ini darinya
Agar dapat kiranya Kau jauhi hati ini dari kekecewaan

Aku pohon PadaMu
Andai terdapat keikhlasan yang tulus dalam persahabatan ini,
Aku pohon padaMu
Agar dapat ia dipelihara
Sehingga jasad ini kembali padaMu

Aku pohon padaMu
Agar Kau isikan hari-hari sahabat aku itu
Dengan kegembiraan dan kejayaan

Aku pohon padaMu
Jika dia rindu pada aku,
Aku mohon agar Kau dekatkan hati kami

Aku pohon padaMu
Agar dapat kiranya Kau jauhkan kami dari perasaan hasad dengki dan dendam

Akhir sekali pinta aku PadaMu, Ya Allah
Aku pohon agar Kau sentiasa berikan yang terbaik untuk dia.

Amin.



**baru lepas terbaca blog sedih seorang wanita bergelar ibu pada 3 cahaya mata..semoga Allah kuatkan semangatnya..ini link nya


Dari Shah Alam ke Tawau..