Nuffnang Ads

FoLLoWeRs

29 September 2010

Entah

Entah apa yang mahu aku coretkan.
Entah apa yang mahu aku bebelkan
Entah apa yang mahu aku kongsikan.
Aku sendiri tidak keruan.

Otak aku kosong.
Hanya terfikir tengtang dia.
Haishh..Hati, sudah-sudah la tuh
Dah hampir 7 bulan kau begini
Masih tak serik lagikah menyayangi pada yang tak sudi?

Entah apa sedang dia buat sekarang..
Entah apa sedang dia pikirkan sekarang.
Entah apa yang dia makan..
Entah apa yang dia risaukan
Entah siapa yang dia rindukan..
Tapi yang pasti, bukan aku..
Kan?

Aku di sini...
Dia jauh..
Harus aku merentasi laut china selatan untuk berjumpanya..
Jika jarak jauh, tapi hati makin dekat..
Tak apa..Tidak aku kisah dengan jarak..
Tapi, sudahlah jauh beribu batu..
Hati makin jauh bak berjuta-juta kilometer..

Hati aku masih tak kenal erti penat
Masih mengharap
Masih percaya
Salah aku juga ke??

arghhh~

Entahlah!