Nuffnang Ads

FoLLoWeRs

15 August 2011

Happy Friendship Day~


-10 days belated~

Hehe..post ni dah aku tulis pada 6 August yang lepas. Tapi, dek kerana betapa bznyer hamba ini, maka tersimpan saja la cerita ni.

Macam biasa, Ahad pertama pada Ogos merupakan hari sahabat sedunia. Aku takde apa nak tulis sangat. Cuma nak ucapkan terima kasih kepada sahabat² aku yang sentiasa berada di sisi, di tepi, di depan mahupun di belakang..Heheh..

Untuk mereka yang baru aku kenali, Tuhan ada rencana tersendiri mengapa Dia mahu kita bertemu. Kan? Tak akan aku sia²kan kalian. Itu janji aku! Dan aku berterima kasih kepada mereka yang masih kekal sebagai sahabat. Walaupun mungkin jarang berbicara, jarang bersua, namun setiap kenangan masih dapat aku ingat jelas!

untuk sahabat rapat saya..lagu ini untuk anda


When I'm lost in the rain,
In your eyes I know I'll find the light
To light my way.
And when I'm scared,
And losing ground,
When my world is going crazy,
You can turn it all around.
And when I'm down you're there
- pushing me to the top.
You're always there,
giving me all you've got.
For a shield from the storm,
For a friend, for a love
to keep me safe and warm
I turn to you.
For the strength to be strong,
For the will to carry on
For everything you do,
for everything that's true
I turn to you.
When I lose the will to win,
I just reach for you and
I can reach the sky again.
I can do anything
'Cause your love is so amazing,
'Cause your love inspires me.
And when I need a friend,
You're always on my side
Giving me faith
taking me through the night
For a shield from the storm,
For a friend, for a love
to keep me safe and warm
I turn to you.
For the strength to be strong,
For the will to carry on
For everything you do,
for everything that's true
I turn to you.
For the arms to be my shelter
through all the rain,
For truth that will never change,
For someone to lean on,
For a heart I can rely on through anything,
For that one who I can run to...
For a shield from the storm,
For a friend, for a love
to keep me safe and warm
I turn to you
For the strength to be strong,
For the will to carry on
For everything you do,
for everything that's true
I turn to you.
For a shield from the storm,
For a friend, for a love
to keep me safe and warm
I turn to you.
For the strength to be strong,
For the will to carry on
For everything you do,
for everything that's true
I turn to you.
I turn to you...

Dear Kamu,

Terima kasih. Kerana menjadi sahabat saya. Kerna menghilangkan segala kesdihan saya. Walau mungkin kamu tidak sempurna. Tapi, kamu sempurna kan saya dan hidup saya sekarang. Terima kasih, sahabat!


2 comments:

Anonymous said...

Kamu? Siapakh gerangnnya kamu itu?

UdEshAh said...

Adala~