Nuffnang Ads

FoLLoWeRs

25 August 2010

*SenYum*

Terima kasih pada mereka.
Kerana mengisi masa aku dengan senyum.
Mengisi masa aku dengan bahagia.
Mengisi masa aku dengan ketawa.

Bersama kalian, aku rasa "aku" kembali.
Walau sekejap, mampu buat aku tersengih sendirian.
Kadang² aku sendiri tercari.
Dicelah kebingungan hati.
Dicelah kekecewaan.
Mana pergi senyum aku?
Mana pergi ketawa aku..?
Tapi, dengan kalian..
Semuanya seakan hidup kembali..

Aku bukan insan yang mampu membahagiakan
Aku bukan insan yang mampu menceriakan.
Aku kini hanya menumpang kebahagiaan.
Jika kalian ketawa, aku tersenyum.
Jika kalian berdekah-dekah ketawa, baru aku ketawa.





Killing session~=)


Saya syg kamu, adek!


Terima kasih untuk setiap luahan yang kalian dengar.
Terima kasih untuk setiap nasihat yang kalian taburkan.
Terima kasih..


Hati